Konferencja naukowa została zorganizowana w dniu 21 czerwca 2010 r. przez Centrum Studiów Antymonopolowych i Regulacyjnych we współpracy z Katedrą Teorii Organizacji Wydziału Zarządzania UW, a dotyczyła koncepcji zakładającej konieczność uwzględniania przez przedsiębiorców skutków działalności gospodarczej związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorcy w określonym środowisku społecznym i naturalnym.

Społeczna odpowiedzialność biznesu – realne zobowiązanie przedsiębiorców Założenia i program konferencji

Prezentacje:

koncepcji zakładającej konieczność uwzględniania przez przedsiębiorców skutków działalności gospodarczej Maciej Bernatt (CARS WZ UW), Społeczna odpowiedzialność biznesu jako realne zobowiązanie przedsiębiorcy wynikające z aksjologii prawnej

Stosunki pracy Dr Jacek Męcina (Instytut Polityki Społecznej WDiNP UW), Stosunki pracy jako punkt odniesienia CSR

Relacja przedsiębiorców z podwykonawcam Grzegorz Piskalski (Fundacja CentrumCSR.PL), Relacja przedsiębiorców z podwykonawcami i dostawcami w związku z inwestycjami zagranicznymi

Edukacja przedsiębiorców Dr Ewa Jastrzębska (SGH), Edukacja w zakresie CSR - czy i jaka?

Relacje przedsiębiorca - pracownik Dr Tomasz Ochinowski (Katedra Teorii Organizacji WZ UW), Magistra Vitae? Relacje przedsiębiorca – pracownik w świetle wyzwań obecnego kryzysu i zapomnianych polskich tradycji

Patologie w relacjach przedsiębiorstwa Prof. Krzysztof Klincewicz (Katedra Teorii Organizacji WZ UW), Patologie w relacjach przedsiębiorstwa z interesariuszami

Rola kadry menedżerskiej Dr Bolesław Rok (Akademia Leona Koźmińskiego), Rola kadry menedżerskiej przy wdrażaniu społecznej odpowiedzialności biznesu

społecznej odpowiedzialności biznesu Dr Wojciech Rogowski (SGH, Narodowy Bank Polski), Ochrona sygnalistów (ang. whistleblower) jako przejaw społecznej odpowiedzialności biznesu

CARS

Centrum Studiów
Antymonopolowych i Regulacyjnych

c/o Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
02-678 Warszawa, ul. Szturmowa 3
Budynek B, III p. pok. B-319